PENCAPAIAN PIAGAM PELANGGAN
BAHAGIAN / CAWANGAN | PIAGAM PELANGGAN | MENEPATI (TEMPOH MASA/STANDARD PIAGAM PELANGGAN) |
MELEBIHI (TEMPOH MASA/STANDARD PIAGAM PELANGGAN) |
JUMLAH | ||
Jumlah | % | Jumlah | % | |||
PERBADANAN TEKNOLOGI HIJAU MELAKA | Kami berjanji untuk melaksanakan pengurusan sumber manusia secara cekap dan efisyen. | - | - | - | - | - |
Mengemaskini kandungan portal Jabatan dalam tempoh (1) hari bekerja dari tarikh maklumat diterima. |
25 | 92.3% | 5 | 7.7% | 30 | |
Memberi maklumbalas dalam tempoh SATU hari bekerja selepas menerima pertanyaan daripada pelanggan. |
10 | 97.8% | 3 | 2.2% | 13 | |
Menyiapkan projek dalam tempoh masa yang dipersetujui dengan pelanggan. |
4 | 100% | 4 | |||
Memastikan pembayaran bil/tuntutan dalam tempoh empat belas (14) hari bekerja. |
38 | 100% | 38 | |||
Menyediakan baucer bayaran bagi emolument/bil-bil/ tuntutan dalam tempoh sembilan (9) hari bekerja. |
23 | 100% | 23 | |||
Merancang dan melaksanakan projek latihan yang menepati keperluan pelanggan dengan memaklumkan pelanggan tentang kursus yang dijalankan sekurang-kurangnya satu(1) bulan sebelum kursus bermula. |
4 | 100% | 4 | |||
Memastikan laporan inventori karbon bagi tahun semasa disiapkan sebelum bulan jun tahun berikutnya. |
2 | 100% | 2 | |||
Memastikan data-data yang diperolehi bagi inventori karbon dilindungi. | 21 | 100% | 21 |